سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 97/2/14 | 9:0 عصر | نویسنده : نداحقانی شمامی
مواساتی یکی جانبازان مدافع حرم در خان طومان:

به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل تا 25 سال دیگر، هرگز وجود ندارد

خبرگزاری آریا- مواساتی جانبازمدافع حرم در خان طومان، دوره آخرالزمان دوره جنگ و جدال بین اسلام و کفر است. ما باید از دین مبین اسلام پشتیبانی کنیم.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: در راستای تجلیل از مقام شامخ جانباز، با دعوت از آقایمواساتی یکی از جانبازان مدافع حرم در خان طومان، دانشگاهیان را با اوضاعحاکم در سوریه بیشتر آشنا نمود.      
این سخنرانی 95/2/28 بین نماز ظهر و عصردر مسجدالرسول (ص) دانشگاه با حضور دانشگاهیان اعم از اعضای هیات علمی،دانشجویان و کارمندان برگزار شد.        
مواساتی؛ جانباز مدافع حرم در جمعدانشگاهیان با اهدای درود و سلام به روح پر فتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامیحضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعانحرم و همچنین با آروزی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری گفت: بهفرموده حضرت امام (ره) اسلام حد و مرز ندارد و هر جا که اسلام در خطر استمسلمانان باید برای دفاع از این دین آسمانی به قیام برخیزند.          
وی افزود: دوره آخرالزمان دوره جنگ و جدال بین اسلام و کفر است. ما باید از دین مبین اسلام پشتیبانی کنیم.
جانبازمدافع حرم با بیان این که به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل تا 25 سالدیگر، هرگز وجود ندارد و نیست و نابود می شود تأکید کرد: این امر با حمایتشما جوانان اتفاق می افتد، همواره پشتیبان ولایت فقیه باشد تا به دین ومملکت شما آسیبی نرسد.     
جانباز سرافراز مواساتی گفت: دنیا، دنیایارتباطات است. شما جوانان مطلعی هستید. می دانید که تروریست‌های تکفیری باچراغ سبز ایالات متحده آمریکا و همپیمانانش از آتش بس، سوء استفاده کردند. آتش بسی که توسط قدرت‌های بین‌المللی به توافق رسید، در  هفته های اخیربارها از سوی تروریست‌های تکفیری و مسلحین شکسته شده است و بسیاری ازنیروهای ما را شهید و جانباز کردند.  
گفتنی است در پایان این مراسم از جانباز مواساتی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.






  • paper | خرید بک لینک رایگان | رپورتاژ سایت
  • رپرتاژآگهی | خرید بک لینک