سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 97/1/14 | 12:37 عصر | نویسنده : نداحقانی شمامی

 


قمی در نشست خبری:

دبیر اجرایی نخستین جشنواره بین المللی «ساعت شنی» با موضوع فروپاشی رژیم صهیونیستی گفت: ثبت نام در این جشنواره از 15 اسفندماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قمی دبیر اجرایی نخستین جشنواره بین المللی «ساعت شنی»، پیش از ظهر امروز در نشست خبری این جشنواره که با حضور حسین امیرعبداللهیان رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره با هدف معرفی آثار ضد صهیونیستی عدالتخواهان منطقه و جهان و نشان دادن اقدامات ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی و حامیانش به ویژه آمریکا و وهابیت برگزار می شود.

وی افزود: ما نسبت به بیانات رهبر معظم انقلاب اطمینان داریم که تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت؛ رژیمی که تا دیروز به دنبال تسلط بر جغرافیای نیل تا فرات بود، امروز در داخل سرزمین های اشغالی برای تامین امنیت خودش دیوار کشیده است.

قمی با اشاره به برخی جزئیات این جشنواره گفت: با توجه به برگزاری سه دوره جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» امسال با توجه به موضع آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به جایزه «مرگ بر اسرائیل» تغییر یافته است.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی «ساعت شنی» افزود: این جشنواره در 11 محور حول موضوع صهیونیست ستیزی اجرا می شود و 16 بخش در آن در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به بخش تولیدات صوتی و تصویری از قبیل مستند، فیلم کوتاه و کلیپ، بخش طراحی و گرافیک شامل کاریکاتور و موشن گرافیک، بخش نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های تحت وب و بازی های تلفن همراه و رسانه های اینترنتی شامل پایگاه های اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، پویانمایی و نیز استارت آپ ها اشاره کرد.

قمی با بیان اینکه ثبت نام در این جشنواره از 15 اسفندماه در سایت جشنواره «ساعت شنی»   به آدرس www.israelhourglass.com آغاز می شود و تا اول اردیبهشت ماه 97 ادامه خواهد داشت، گفت: این جشنواره پس از جمع آوری و ارزیابی آثار در اوایل تیرماه و احتمالا در سالروز انتفاضه ماه رمضان فلسطین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه مرکزی این جشنواره در تهران مستقر خواهد بود، افزود: علاوه بر تهران، احتمالا یک دبیرخانه دیگر نیز در کشور دیگری خواهیم داشت که پس از قطعی شدن اعلام می شود.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی «ساعت شنی» خاطرنشان کرد: در هر بخش از جشنواره حداقل 3 داور حضور خواهند داشت؛ از جمله داوران می توان به آقایان مسعود شجاعی طباطبایی، نادر طالب زاده و وحید جلیلی اشاره کرد و داوران بین المللی نیز تا آخر اسفند به این جمع اضافه خواهند شد.

قمی اظهار داشت: در این جشنواره تلاش بیشتری برای جلب مشارکت هنرمندان مختلف از حوزه اروپا، آمریکا و آمریکای لاتین صورت گرفته و آثار فاخر در قالب نمایشگاهی در ایران و لبنان و دیگر کشورهای متقاضی به نمایش درخواهد آمد.






  • paper | خرید بک لینک رایگان | رپورتاژ سایت
  • رپرتاژآگهی | خرید بک لینک